Twilight.


Jag trodde jag var öven min lilla fanatiska Twilight-period. Men icke! Mikaela fick mig att ännu en gång bli kär i Edward. x) Haha, eller inte. Men visst har jag my love för filmen och böckerna kvar än! Var nyss där en sväng och tjattrade Twilight och kollade på filmen. Tog med Breaking Dawn till henne också så hon får läsa. Hon sträckläser ju böckerna som en annan galning. Började häromdagen (?) och läser Eclipse nu. Så det går undan. Bra det så man kan snacka och skvallra lite om den, tankar osv! Var så nära på att säga saker idag om filmen och, men som ännu inte kommit i böckerna än.. men bet mig i tungan.

Och nu ska jag faktiskt nörda mig lite mer och läsa Midnight Sun! :D Inte kommit så långt, but I like it already.

Kommentarer
Namn: Mikaela

Eclipse är ju sjukt bra! Läste halva natten tror ja, hur länge ska man behöva vänta på den filmen tro? Kärlek till de övernaturliga minst sagt. Harry Potter, sagan om ringen, x-men, twilight....

2009-05-27 @ 14:44:01

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test