Tankspridd?


Börjar tro att jag är lite tankspridd av mig. Skulle gå på toa idag inne på biblioteket. Går in och ställer mig i kön. Lägger först inte märke till att det verkar vara bara killar i kön. Och jag undrar vad varför det är en urinoar/pissoargrej på damernas. Sen inser jag att shit, det är nog inte damernas! Och skyndar mig ut därifrån och ser att damernas toa är på andra sidan rummet.
Sen går jag också helt vilse där inne. Ingen aning om var jag kom ifrån och hur jag ska gå för att komma tillbaka dit jag kom ifrån.
Står vid ett övergångställe som lyser rött. Trycker på knappen. Inte förän sista personen börjar springa över gatan inser jag att jag missat att det bytte till grön gubbe. Jag hann visserligen över ändå... but still.

Lite läskigt, faktiskt. Skyller på att jag är en mycket upptagen kvinna.

Kommentarer
Namn: Memmie

HAHA, du fick mig nyss att skratta rakt ut i klassrummet! Bra att du kopplar så fort, tjejen!

2009-03-11 @ 10:42:46
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test