Stockholm.


ROADTRIP! To estockholmoo.
Igår var vi i stockholm på studiebesök på två av toppkrogarna/barerna där. Det var nice! Kul att se hur det ser ut och få lite insight på hur de jobbar. Var på kungsholmen och hotellet. Hotellet gillade jag mest. Så jäkla coolt byggt/inrett/image. Man skulle gått dit som gäst någongång och se hur det är då. Men... stockholm = bratz. Jag passar inte riktigt in.
Nick var med oss och vi fick redovisa lite om våra praktikplatser och ev. prata om kommande praktik och vi hade tips och idéer om var vi ville vara. Men jag har ingen aning. Vet inte alls vad jag vill. Men får ta mig en riktig funderare ikväll. Skulle prata med Hasse imorgon.

Efter vår rundvandring gick vi till ett nyöppnat ställe som jag tror hette Story? Jag köpte en Mojito som var grym! I like it. Satt där och degade rätt länge innan vi började gå mot centralen för att ta tåget hem. Slutade med att vi fick springa! OCh hade ca 5 minuter på oss att köpa biljetter. Sprang på tåget, men hann precis! Det började åka innan vi satt oss, men vi hann på! Tågresan tar bara en timma,men kändes som en mindre evighet med Jens sittandes bredvid. D*mpbarn alltså.


Weii, jag älskar sånna äventyr, haha. x) Även om det bara är till stockholm över dagen - like it. Åka buss, bil, tåg whatever är grejt. Bara nånting annat än den vanliga vardagen, liksom. Kan inte beskriva det men.. älskar't.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test