Sista dagen är över.


Hemma från sista dagen på praktiken! Det var kul! Hade mer flyt igår iofs, men det var en bra sista dag. :) Säger som jag sagt till alla de som frågat, det ska bli gôtt att komma tillbaka till Nyköping och kompisarna igen, men jag kommer verkligen sakna personalen och GD! Och lite Göteborg då, trots omständigheterna. Och allt roligt folk! Folk är mer öppna och utåt här - man lär känna många!

Men en sak jag stör mig lite på. Märkte att jag fick någon pissed off. Jag visste det! Jag visste det efrån början,därför jag inte villa nånting eller "lura", "teasa" till nånting. Och well, han verkade inte bli glad, men hoppas han inte blev sur eller ledsen iallafall. Men kunde väl sagt hejdå? Äsch, jaja whatever. Lite synd bara.

Nej, nu ska jag lägga mig under filten och sova lite! Ska snart upp igen och leta åt återvinnigsstationen här någonstanns och sen dammsuga och torka golv! Lagom roligt. Sen bär det va till Nyköping! Weird. Undrar hur det bli att få lägenheten full igen med folk och ljud överallt...........?

Nighto.


Btw, idag fick jag ingen is innanför tröjan! Var lite rädd för ett taskigt avslut på det hela. Igår var de två mot en och fick massa is + isvatten innanför tröjan så det rann nerför byxorna på insidan, och i trosorna! Lagom skönt.
Men jag glömde ge igen idag. :/

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test