Mardröm. :'(


Klockan ringer 08.15. Jennie går upp 12.02. Jippi?

Inatt drömde jag en jätteläskig mardröm! Jag var hos någon vän, vet inte vem. Så skulle jag titta mig i spegeln så försvann de mörka ringarna runt irisen i ögonen! Sen blev ögon helt vita och redan rödsprängda. Så fortsatte de så. Och ju mer jag tittade i spegeln ju mörkare och risigare blev mitt hår. Jag fick panik men min spegelbild bara började hoppa, skrika och flina jätteläskigt! Och jag kunde inte göra någonting. Var jätteläskigt!

Sen tvärvaknade jag av att jag låg stel som en pinne på rygg. Så vände mig till sidan och försökte somna om, men hjärtat slog som fasen. Så fort jag blundade så såg jag spegelbilden och massa annat creepy. Sen kom jag på helt plötsligt att jag kanske blivit besatt? Jaa, sjukt, jag vet. Men är man inte riktigt vaken så... Så jag hörde hur det började låta i lägenheten av saker som rörde sig, hur det luktade skumt och sedan 'kände' jag hur täcket började röra på sig. Och jag vågade inte röra mig eller titta på klockan.. Låg så livrädd hur länge som helst.
Sen helt plötsligt hörde jag tåget från spåren här nedanför och en bil, så då lugnade jag ner mig och somnade tydligen igen.

Kommentarer
Namn: mamma

läskigt!!

2009-03-12 @ 17:39:46

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test