Måndag.


Så var det måndag igen. Börjar jobba om ungefär två timmar. Skönt att måndagar är såpass lugna hos oss, för jag känner mig helt slut. =P Lade mig direkt efter Beck igår (somnade t.o.m i fotöljen när jag kollade på det så missade vem som var mördaren... vem var det?!) läste ett litet tag sen sov jag i 10 timmar. Ansiktet ser helt svullet ut och jag har verkligen lila gropar under ögonen. x) Men lite kaffe nu och det är fixat!

I morse precis innan jag vaknade och man är så där halv vaken och halvt drömmer, fortfarande. Så var jag säker på att det var söndag och att jag skulle jobba extra på Lågprisvaruhuset i fyra timmar. Och jag tyckte det var skönt att det bara var fyra timmar... sen slog det mig med en käftsmäll att jag inte alls skulle till Lågpris idag. Haha, sjukt.
BAH. Jag saknar faktiskt det. Om man frågat mig för ett år sen så skulle jag nog inte tro det. But I do.

Kommentarer
Namn: Pappa

Det var Jan Malmsjö som var mördaren.

2009-03-02 @ 23:42:06
Namn: Memmie

från lågpris till baren, det är lite skilldnad;D

2009-03-03 @ 10:10:46
Namn: Memmie

från lågpris till baren, det är lite skilldnad;D

2009-03-03 @ 10:10:48

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test