Lördags.


I lördags var det rock out på O'learys. Var hemma hos oss först i lägenheten och det blev lite vildare än vad som var meningen tror jag. Alla säger efteråt att det var en jävligt skum fest. Och jag måste nog hålla med, den vad rätt weird. Vet inte riktigt vad det var som gjorde det, men.... hm.
Micka hade med sig singstar som vi sjöng. Vid det laget hade jag tappat omdömet helt och minns knappt någonting. Men vi hade sjungit (läs: skrikit) lite låtar, och tydligen hade jag och Marcus sjungit Nirvana - Come as you are. Han sa att det var kul, så får väl lita på det? Jag har bara svårt att fatta att jag sjöng inför folk. xD Har inte direkt någon sångröst.

Tomas hade med sig en kompis som kunde spela gitarr så det blev ännu mera allsång i köket! För att citera: det är ju riktigt trevligt med gitarr. It sure is. Så det var kul, skulle jag tro. :)
Och vi tog oss ner till O'learys. Men eftersom min biljett fortfarande ligger i min väska antar jag att jag var så dum i huvudet och betalade mig in ändå! Jävla pucko. Och xider köpte jag mig trots att jag inte skulle haft mer att dricka. Och Micka kommer som vanligt och säger: Nu ska vi shotta! och har med sig lakritsshots. :P Haha, illa illa.

Men det var en kul kväll! Och roligt att ändå såpass många som vi var var med. Och så länge. Well, vissa orkade ju inte kvällen och somnade tidigt, men.... Jag stog på benen tills jag kom hem iallafall! Jag vet inte hur det gick till, men det gjorde jag.
Hade lite träningsvärk i magen i söndags och igår bara av allt jävla hulkande. Usch. Äckligt. Men det var inte framtvingat denna gång iallafall, det kom frivilligt. :P'

Och tack marie för att du hjälpte mig till damernas på O'learys. Betala böter för en förödelse pådansgolvet vill man inte. :P


Men så kom jag på igår natt att jag hade haft min kamera med mig i början av kvällen. Så började jag kolla igenom bilderna och speciellt alla jävla filmer. Men klarade inte av att kolla alla. Jag skäms - big time! Jag är fan pinsam. Varför gick jag ens upp på morgonen för?

Kommentarer
Namn: Memmie

haha känner igen det där med att skämmas men skit i det, du lever bara en gång så bjud på dig själv! :;D

2009-03-31 @ 14:46:39

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test