Låt den rätte komma in.


Boken jag snackade om innan var såklart 'Låt den rätte komma in'. Den svenska vampyr-boken. Hade inga större planer på att läsa den, utan den var mest ett impulsköp på bokrean. Visserligen var den inte heller på rean, som böckerna jag vill ha inte brukar vara. Men det är en pocket så den vad fortfarande hyffsat billig!

Boken är bra! Men som sagt, den äcklar mig och känner mig härligt rädd när jag läser den, haha. Den är grymt bra skriven! Och jag tycker det är coolt att det är en svensk som skrivit den. Också det som gör den kusligare tror jag. Man känner till platserna. Karlstad nämns ju också. ;)


Jag har fortfarande inte läst ut Breaking Dawn. Men det blir så mycket Edward och Bella nu så tänkte ta en paus från den boken. Iallafall någon dag! ;]

Kommentarer
Namn: johannski

haha nej jag förstår dej! :D jag börjar också tröttna en aning nu men, de funkar (: du har det bra eller?

2009-03-04 @ 13:27:46
Din blogg/Hemsida: http://yoohaanna.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test