Jävla jävlar.


Jag skrev just ett jättepepp och glatt inlägg här. Men innan det hann publicerar så sket sig den här jävla förbannade helvetes datavirusinternetsepegrejen!! Blir så jävla förbannad. Får sitta och andas lugnt för att inte kasta ut helvetet på marken och hoppa på den (som jag gjorde med telefonen). Enda anledningen att jag inte gjort det än är för att jag vet att jag inte skulle få en ny.
Troligen också därför jag har blåmärken överallt? Kom på den nyss när jag satt och slog mig själv på benen för att inte slå sönder datorn.
Jävla humörhelvetessvängningar. Jag orkar fan inte!! Och där dog den peppen, liksom.

Fan.

Kommentarer
Namn: Angel

sv:ser att vi tillhör samma kommun,anledningen till att jag äntligen berättade allt är min sambo,han tyckte d var dags efter jag vart sjuk i 6 år.

2009-03-11 @ 21:03:37
Din blogg/Hemsida: http://angelnr1.blogg.se/
Namn: Memmie

nej nu ska du vara glad jennie! din mic funkar ju iaf!;D

2009-03-12 @ 08:21:58
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test