Bokrea och John Lennon.


Idag när jag var på stadsbiblioteket var den en butik/avdelning som hade massa bokrea! Alla böcker 25 kronor styck! Fann iallafall två böcker! Eller hur många som helst, men två stycken jag kände jag kunde köpa utan ångest. Köpte en drinkbok, med recept och inspiration till shotar! Och en bok om John Lennon!

minnen av John Lennon samlade och utgivna av Yoko Ono.


Jag läser mer och mer om Beatles och Lennon, McCartney.. och inser att jag är född för sent.
Eller så är jag född vid helt rätt tid? Hade jag varit född då hade jag antagligen inte tyckt det var intressant och varit mer intresserad av det jag då var för sent född för. Men egentligen... Beatles liksom. Fast kanske ska vara glad att jag inte var ett hysteriskt skrikande fan som förstörde gossarna.. Bättre jag är ett hysteriskt skrikande fan till dagens artister..

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test