Allting kan gå itu, och min kropp har nog gått i tusen bitar.. ♪


God morgon! Vaknade nyss, men skulle gärna sovit några timmar till. Men bor man i ett villaområde hör man alla ljud utanför av folk, bilar, barn osv. och jag har svårt att fortsätta sova då. Blir nervös och kan inte slappna av av någon knepig anledning. x)

Herreg*d vilken helg! Jag är helt slutkörd och mörbultad så inninorden!
När jag lade mig i morse stod klockan på 06:04. Det blev ett 12½h pass på praktiken igår. Såg att jag ändå skulle missat bussen när klockan var 03.05 så stannade kvar och hjälpte till att städa! Tänkte det också kunde vara bra att se hur det går till efter nattklubben. Och det var mycket faktiskt!
Vi körde ju på en ny grej igår på nattklubben och det kom hur mycket folk som helst! Tror det var kö hela tiden i dörren också. Och hur trångt som helst! Själv stog jag bara i baren till tio sen var jag diskplockare och springnisse. ;) Hämtade is, öl, dricka och allt som behövdes fyllas på. Och det var jag faktiskt tacksam för, skulle stressat ihjäl mig annars. Och den här gången fanns det att göra i disken hela tiden.
Men det var en grymt kul kväll!

Dock har jag ont preciiiiis överallt! Varenda muskel och led värker. I fredags bar vi ju över två pall öl och igår var det också massa tugnt och kroppsligt arbete. Och jag är ju inte direkt vältränad (eller tränad at all) så det känns i kroppen. Och på höften har jag ett stort blåmärke! Råkade springa in i barkanten.



Så idag ska jag bara ta det lugnt. Hade tänkte ta bron och gå över till Utby, men orkade knappt gå fram till badrummet innan. Stel som en pinne. Så jag funderar på att ta med mig datorn till sängen och lägga mig och kolla på One Tree Hill istället.
Och ikväll är det Beck! Som jag ska se, om jag orkar hålla mig vaken. Fattas bara en Ben&Jerry så vore det perfekt! Helt cookie dough - mmmmm!


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test