Varm choklad med minimaschmallows.


Regn idag igen. Älskar vi det, eller vad? :D Ikväll ska jag och mamma på bingo här i Rådom. x) Tänkte vinna lite pengar och hoppas på att man blir lycklig.

Nu ska jag hämta gosefilten (har ingen 'gosefilt' men får helt enkelt börja kalla någon av dem för det! Låter helt klart mysigare så.), tända levande ljus och läsa Harry Potter. Hm, I know - det är på tiden att jag utvecklar mig lite inom böcker nu, va? Harry Potter i 10 år snart. Och Twilight. Det är det enda jag läser. Men när man kan snart varenda rad utantill kanske det är på tiden att leta någonting nytt.
Och så ska jag göra... varm choklad!! Mamma har nämligen köpt minimaschmallows!! Jättegott att ha i varm choklad ju!



Hot coffee/chocolatedrink någonstanns i Stockholm i mars.

Kommentarer
Namn: Memmie

åh! chokolatedream eller något sånt hette den va? mums!

2009-07-09 @ 16:39:02

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test