Tidsfördriv.


vad har du gjort idag? glidit runt här hemma, och sedan varit på bio. =)
hur mår du? fysiskt sett bra.
nämn en svensk kändis du tycker är fin? Alexander Skarsgård spanade jag in lite idag.
vad heter du på msn? Jennie? Haha, vet inte riktigt. x)
vem umgås du med mest? De flesta typ lika mycket antar jag - dvs alldeles för lite.
vem umgicks du med mest förr? Mikaela aka Muck.
nämn något som har speciell smak? kaffe.
en låt som får dig att tänka på något? I wish - babyshambles  -- peace and love i borlänge.
vilken låt har du lyssnat på mest idag? Peter Doherty's last of the english roses.
säg något som bekymrar dig? Tid, pengar och relationer.
beskriv hur du känner dig just nu?  Förvirrad.
saknar du någon? Ja.
vem kysste du sist? Kan jag nog inte skriva här.
vem ringde dig sist? Mamma.
någon du litar på? 100%? Ingen.
hur gammal är den äldsta du haft sex med? Vet inte riktigt.
något du ser fram emot? Green Day.
vad gillar du att göra? Moscha i pitten (HAHA!! den var till dig, Emelie). Nej, men lyssna på musik och låta tankarna vandra.
vad väger du? För mycket.
vad gillar du mest? Pete's musik.
vad ska du göra imorgon? Relaxa.
vad ska du göra på det lov som kommer närmast? Har inga mer "lov".
vem var du senast kär i? Kär.. vet inte.
har du en pojkvän/flickvän? Nej.
vill du ha det? Just nu klarar jag mig bra utan.
favoritdryck? Varm choklad. ♥
favoritalkoholdryck? Mojito, med mycket mynta!
hur många gånger har du vart full? Många. Räknar inte direkt. ;)
vad ska du göra i helgen? Jobba, jobba, jobba....
är du duktig i skolan? Självklart.
har du känslor för någon? Jodå.
din bästa födelsedag? När jag var liten, antagligen.
hur gammal är den äldsta du vart tillsamans med? Inte varit tillsammans med, men en jag träffade ett tag var 7 år äldre.
vad heter din mamma och pappa? Mamma och pappa.
vad är klockan? 22,10

Kommentarer
Namn: Memmie

vad gillar du att göra? Moscha i pitten (HAHA!! den var till dig, Emelie). HAHA<3

2009-07-21 @ 19:19:56
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test