Rubriker is such a hard thing.


Natten till idag gick jag hem från SPA. Emelie och Chris kom och mötte mig på parkeringen så gick vi hem tillsammans. :) De hade varit och sett på Måns Zelmerlöw! Och tydligen stått riktigt långt fram. ;) Sedan hade de träffat honom efteråt och pratat med honom, fått autograf, kram och tagit kort tillsammans med honom (kawokaw.blogg.se). Haha, tycker det är kul. x) Spec. Emelie som verkligen kärat ner sig i honom! Själv fick man låtsas torka bort på terrassen och hoppas på att höra någonting.

Men det var mysigt! När vi kom hem kokade vi rackamoner och käkade lite. Chris blåste upp madrassen han och Emelie skulle sova på. Fick lite flashbacks från Nyköping, ljudet liksom. ;) Och de sov två på den! Trodde de iaf. När jag vaknade på natten låg Emelie på golvet men med huvudet på typ mitten av madrassen. Haha, stackaren.
Och Chris snarkade så jag trodde jag skulle bli galen. Letade saker att kasta men hade inget nog ovärt.

Men det var kul ändå. Jag gillar övernattningspartyn.

Kommentarer
Namn: Memmie

"Varför får jag inte sparka på grodan?!"

HAHA låg jag på golvet?:o märkte inte jag faktiskt, men JESUS vad det där ljudet var jobbigt!

2009-07-24 @ 17:21:56
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test