KlantJennie.


Shit, vilken kväll! Började som sagt inte förrns klockan sex idag, men ändå. Shit, vilken kväll. Kändes som om vi hela tiden låg steget efter - och inte steget före som man borde. Det kändes som om man gjorde allting två gånger, och allt gick fel. Det gjorde det säkerligen inte, men både jag och Jeanette hade den känslan. Och det var så rörigt? Ja, ojoj, säger jag bara. Men men, det blev ett slut på kvällen/natten ändå. :)

Klantig var jag dock! När vi skulle låsa in kassan öppnade jag kassaskåpet och typ "slängde" upp dörren. Och fruktansvärt dumt så satte jag handen mellan väggen och kassaskåpsdörren så jag klämde handleden i mellan! Och dörren väger inte lite heller kan jag säga. Så ryckte undan handen och fick inte fram ett ljud först. Tror jag? Ont gjorde det iallafall och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Inte vill man heller stå och gnälla - men nu gnäller jag! Det gör ont! Litet blåmärke och bula - men inget brutet, tack och lov. Bara öm, öm, öm. Inte kul.
Men jag lever. :)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test