Aus.


Ringde Work & Travel idag på jobbet. Skulle kolla upp vilket datum min avresa blev, eftersom de tänkt boka om den.
Så svarade Fredrik och jag hälsar "Hej. Dete är Jennie". Sen insåg jag att inte kunde han veta vem 'Jennie' är. Så började mer "..ehm.. jag menar.. Hej, jag heter Jennie..." Men han visste precis vem det var. "Jennie i Torsby?" Och jag blev helt ställd först, undrade hur fan han visste det. Men sen sa han att han hade tänkt ringa och bekräfta avresedatum precis så.
Men det är skönt med folk som har koll på läget!

Avresan är fortfarande 28 oktober. :) På Eriks födelsedag. x)

Kommentarer
Namn: Memmie

"dete ær jennie"? haha nej men jobbar du måndag?:3

2009-07-31 @ 15:03:43
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test