Lite weird hur saker kan påminna en om .. saker.


Jag har en parfym som heter bondage-nånting. Som jag köpt på Lindex. Som jag använde flitigt ett tag. Men sen köpte jag mig en ny kopiaparfym av nån känd parfym som jag använder istället.
Men häromdagen använde jag bondage-parfymen igen, och shit vilka flashbacks och minnen som dök upp i huvudet! Köpte den parfymen när jag bodde under trappan, och alla tankar och känslor från "den tiden" dök upp i huvudet! Rätt creepy. Men tur att det bara var bra minnen då. Och lite ångest och frustration.

Men det är sjukt hur saker kan påminna en om saker och helt plötsligt är man tillbaka där igen, med samma känslor, tankar, minnen osv. Så var det nu sist jag kom hem till torsby också. Så fort jag "gjort mig hemmastadd" i mitt rum igen, välde känslorna in......

Weird.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test