25 januari.


Nu är tentan äntligen färdig!
Jag fick 67,5 poäng av 100. Inte så jäkla bra kanske, men jag har godkänt iallafall. Och det verkar vara det jag får nöja mig med nu för tiden. x)
Är fortfarande kvar hos Micka och Fredrik står i köket och lagar mat. Känner mig alltid så olustig när de bjuder på mat hela tiden - som om jag inte kan klara mig själv, typ. :P Men jag är tacksam. :) De är trevligt sällskap osv.



Så här i efterhand i hotcalc kan folk påpeka att man kunde lagt ner mer energi på det. Visst. Men jag orkade inte mer än vad jag lade ner. Jag försökte men min hjärnkapacitet har minskat drastiskt. Men jag har gjort vad jag skulle iallafall.
Och ibland var lektionerna riktigt roliga faktiskt!

Har bildbevis.









Kommentarer
Namn: Memmie

HAHAHHA fina bilder!

2009-01-26 @ 11:17:19
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test