Melodifestivalen.


Jag har just insett att melodifestivalen nog är en familjegrej. Det ger inte alls lika mycket när man kollar på den ensam. Nej, det ska vara med familjen (ev. vänner då!) popcorn och cola, filtar, ljus och bra stämning! Inte ensam i ett en hård fotölj med en vattenflaska. ;)

Just nu (läs: när jag skrev inlägget) sjunger emd. Som gick vidare till Globen. Tycker inte något bidrag var vidare bra ikväll, men Molly's låt var väl den enda jag lade märke till när hon sjöng. Annars satt jag mest i min egen värld.




Btw.. är det bara jag som tycker Mattias låter som en tjej när han sjunger?

Kommentarer
Namn: Memmie

tänkte också på det när mattias sjöng -haha! jag typ "vänta.. är det där mattias?"

2009-02-22 @ 12:03:45
Namn: Mikaela

Bara älska melodifestivalen.. ^^

2009-02-23 @ 16:37:58

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test