Jävla plastpåsar!!


Vet ni vad jag hatar?? Verkligen, verkligen hatar??

PLASTPÅSAR!! Ja! Jag hatar ICA's jävla plastkassar att lägga maten i, jag hatar de jäkla fruktpåsarna som inte går att få upp! Jag hatar deras sk. fryspåsar i slutet av kassan som är helt omöjliga att öppna! Jag hatar plats-jävla-godis påsar. Och jag h a t a r fryspåsar! Vem i helvete är det som designat dem?! Måste vara knäpp..

Jag kan stå hur jäkla länge som helst med att försöka få upp dem - men det går ju inte! Tar evigheter innan jag finner en lite glipa att försöka trixa in en nagel i för att få upp den.
De här förbannade påsarna kan få vilken underbar dag som helst att bli ett helvete alltså...


Inte för att denna dagen är underbar.... jag är sjuk.

Kommentarer
Namn: Memmie

Jag kan designa om dom åt dig - den grafiska tjejen som jag är!

2009-02-18 @ 14:24:07

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test