Visst är det söndag?!


Trodde jag skulle kunna pallra mig upp i skaplig tid idag, men icke! Vaknade 09.02 och var pigg (!!), men tyckte jag kunde ligga kvar till iallafall halv tio. När vaknar man? 11.23 - så typiskt?

Inatt när jag skulle sova flög det i mig att det var söndag dvs måndag idag och jag fick smått panik eftersom jag skulle jobba! Men så började jag räkna dagarna baklänges och till slut klev jag ur sängen för att kolla kalendern. Nope, det var bara söndag. Snacka om förvirring. Detta är tredje dagen jag är ledig nu från jobbet - har jag varit ledig för länge? :P


Igår hade vi sagan om ringen marathon här! Jag, Erik, Linn, Emelie, Chris och Johan bänkade oss i TV-rummet. Hann dock "bara" se de två första filmerna eftersom halva gänget verkade somnat! x) Men det var kewl.
Kul att ha fritid och umgås med folk igen!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test