Jag orkar inte sola!


Jag kommer dö där nere.
Jag vet det.
Eller.. jag kommer iallafall vara blekast på stranden.



Försökte lägga mig ute i solen förut. Men man blir så varm, klibbig och får huvudvärk. Så rullade in i skuggan istället. Men började frysa istället. Så virade filten om mig, men insåg snabbt att jag knappast får färg om jag ligger intullad i en filt i skuggan. Så vecklade ut filten i solen igen och lade mig. Dröjde inte länge där heller innan raseriutbrott infann sig och jag rusade in. Kllibbig, varm och bultande huvudvärk.
Jag tål inte solen? Eller så är det Herr Förkylning som inte gör det.

Kommentarer
Namn: My

Man kan tro att man kommer vara blek, men icke! Och japanerna (som det finns sjukt många av där) Kommer tycka att du är koko som vill bli brun, så umgås med dom. om du känner dig blek! Då känner mig sig extra smart också, för de kan väldigt dålig engelska också! Kram

2009-08-05 @ 16:05:44

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test