Cairns.

 
Spanar in Australienguiden.se.. Jag vill hinna se så mycket som möjligt i Australien (men ändå inte stressa igenom allt!) så måste prioritera? Men Cairns SKA jag till! Can't miss it. :)
Men aah, när jag läste om att det var nära en tropisk regnskog, som förövrigt lockar som fan, höll jag på att sätta colan i halsen!

"......... Vill man bada bör man ta sig nån mil norrut till Palm Cove. Här hittar man flera underbara stränder och pittoreska samhällen. Alldeles nära Cairns finns tropisk regnskog där många vandringar görs, men se upp för krokodiler. "

Kommentarer
Namn: Memmie

.. SHIT

2009-08-16 @ 21:51:13
Namn: Anonym

Ah, Cairns you gona love it!

2009-08-20 @ 12:14:13

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test