WSET.


WSET-prov idag. Alla som vet vad WSET är - räck upp en hand och gör det nu!!


Det jag trodde. Anyway, provet gick väl som det gick. Förhoppningsvis klarade jag det. En del frågot var riktigt simpla, andra var jag tveksam på och en del chansade jag hej vilt, och det gick nog åt helvete. Sen vet jag att jag gjorde några riktiga tabbar också. När man hör det rätta svaret efteråt så vet kommer man ju på typ "..visst fan ja!"
Men jag borde få ett godkänt iallafall. Blir riktigt illa chockad om jag inte får det! Kunde pluggat bättre, det vet jag. Var värdelös på att plugga faktiskt. :/



Idag reser TT också. Eller imorgon var det väl. Till NZ: Fy fan vad skönt! Vill också sticka utomlands nu, nu, nu! Han kommer inte tillbaka i juni heller ju så sista gången man såg honom? Fan vad tråkigt egentligen.. :/


Nä. Packa var det, ja.

Kommentarer
Namn: Anonym

Sunne/torsby är väl lite utomlands?:D

nej men förstår dig, skulle också vilja dra ut någonstans!

2009-04-22 @ 19:38:11

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test