Varför är jag inte förvånad?


Skulle ju försöka ta mig hem till Nyköping idag efter min helg i torsby. Skulle byta tåg i Kil vid 17.24 och skulle ha en väntetid på ca 1 timma och 10 minuter till 18.34.
Nu är klockan 19.35 och jag är fortfarande i Kil. Visserligen sitter jag på tåget nu, men det står fortfarande kvar på perrongen. Ca 5 minuter kvar nu innan 'beräknad' avgång.

Blir så jäkla arg. Alltid ska det vara någonting!! Sedan skulle jag bytt tåg i Södertälje mot Nyköping. Men eftersom tåget nu är 70 minuter försenat och jag skulle egentligen haft 27 minuter på mig vid bytet, har jag nu bara -43 minuter på mig. Och med lite enkel huvudräkning märker man att det inte går så jävla bra ihop?!

SJ som skulle bli så bra, blablabla&yadayada. Men det är iallafall deras skyldighet att fixa ersättningsbuss eller liknande till Nkpng, eller? Annars blir Jennie liiiiite pissed. Mer än vad jag är nu. Jag vill slå någonting.

Ville bara uttrycka mitt hat mot SJ. Jag hatar er.

Kommentarer
Namn: Memmie

Oj:o jo, ersättning borde du få.. men du får.. säga till hur det gick sen, eller nu.. är du hemma?

2009-04-20 @ 20:43:15

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test