Tråkig lägenhet.


Jag kom hem tillslut igår iallafall. Fick åka taxi mellan Katrineholm och Nyköping. x) Fast SJ pröjsade såklart. Var sådär lagom glad och jag tror jag och taxichauffören utbytte två meningar med varandra.


Har packat idag! Så lägenheten ser helt hemsk ut. Nästan inga grejer/möbler kvar alls längre eftersom alla börjat flytta hem.
Jag flyttar hem på lördag till Torsby/Sunne. Fick praktik i Sunne så ska bo hos syrran ibland, och i Rådom ibland. :) Känns lite sådär. Asbra nu att jag fick en plats tillslut såklart! Och eftersom min ekonomi redan dalar innan CSN kommit in på kontot så var det bra med billigt boende också. Men som både jag och Hasse sa så känns det lite som en steg bakåt faktiskt. Liksom Värmland när alla andra satsar stort på stockholm, inneställen och utomlands. Men vad fan, ingenting säger väl att jag inte kan ta igen det sen igen. Bara jag inte fastnar....!

Men ska bli grymt skönt att träffa mina gamla vänner igen! Det sista jag bodde hemma och sen när jag flyttade hit var jag värdelös på att hålla kontakten med dem. Nästan pinsamt tråkigt, med tanke på hur bra kompisar vi var och hur mycket de betyder för mig. Men är väl inte försent där heller hoppas jag...?

Kommentarer
Namn: JASMINE

Hej hej, kikar in :)

2009-04-21 @ 19:07:47
Din blogg/Hemsida: http://bruntsocker.blogg.se/
Namn: Memmie

inte ett steg bakåt ju! bara lite lugnare tag.. eller så:D blir kul iaf!

2009-04-21 @ 19:31:20
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test