Matlagning och babbel och grytor och pannor, och hunger och.....


ett + (ett ynka + alltså) med att vara ensam hemma är. Jag vågar misslyckas i köket. x) Haha, bor man med en halvfabrikatnisse och två superkockar så hamnar man i kläm mitt emellan och vet inte vad man ska göra. x)
Jag vill helst laga egen 'riktig' mat, men I suck. Haha, och så känns det alltid som om de fnissar bakom ryggen åt min totala ofärmåga och obefintliga kunskap i matlagning. Men idag! Ikväll... då ska jag vara kock. Iallafall bagare. Brot und cupcakes....? Maybe. Jag lovar inget, men jag kanske t.o.m ska koka  och ugnslaga mat? :)
Yes, mycket mat-tjat, men är hungrig. Blev dålig frulle a la banan.

Kommentarer
Namn: mamma

Bidde det något gott i köket?

2009-04-05 @ 17:09:39
Namn: jennie

det blev hemlagad pizza. :D kanske inte så jättegod, men ätbar. xD hann inte baka, dock. :(

2009-04-06 @ 11:10:24
Din blogg/Hemsida: http://kakuseiheroism.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test