Flyttstäd. Men det blev krogen istället.


Alltså det här är inte bra. Efter skolan idag gick några i klassen och snyggErik till Oliver Twist och hade en "studiecirkel" vilket innebar öl och cider. Det var runt fyra. Nu är klockan halv tre och vi har fortsatt i lagom tempo. Men nu när jag känner att jag verkligen skulle behöva sova så mår jag bara illa. Inte okej. Dessutom har jag glömt äta riktigt idag så är vrålhungrig men så fort någonting ätbart kommer närmare min mun än en halv meter så vrider hela innehållet i magen på sig och vill pjuka sånt som inte finns. Det kommer sluta med att jag ligger i badrummet och spyr som en gris....


... vi som skulle flyttstäda. :S

Kommentarer
Namn: Memmie

haha! duktigt gjort!

2009-04-24 @ 10:34:38

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test