Skoldagen.


Min hjärna smälter snart sönder med alla cl dit och alla zestar dit. GADH! Vill ut och gå, men måste plugga.

Idag har annars varit superdag! (om man bortser från kameran. :() Började dagen med Dramalektion! Det var faktiskt riktigt kul! Läraren kom in och presenterade sig litegrann sedan sa hon att vi skulle gå ut en och en. Sen skulle hon komma in och hämta oss och vi skulle låtsas som om vi kom till en arbetsintervju. Och sitta längst fram i rummet och bli intervjuad av henne, medan de andra i klassen skulle se på! Vi skulle se hur man betedde sig i en sådan situation. Kroppsspråk, tal, blicken. Om man gestikulerar mycket, pillar med annat osv. Det var faktiskt intressant att se! Även om nervositet påverkar det man gör väldigt mycket. Som tur (?) var slapp alla - inklusive mig - utsättas för det där, haha. Men hade varit lite kul kanske? ;) För man rör sig nog på ett annat sätt än man själv tror!
Sen så skulle vi göra samma sak men två och två istället, och det var kul. :) Michaela var super på att ställa frågor, haha. x) Sen kom lärarinnan och intervjuade mig, men just då gick brandlarmet och vi fick gå ut på gården och in till matsalen - samlas och gå tillbaka. Övning.

Efter det delade vi in gruppen i två grupper och ena gruppen fick gå ut - fick en uppgift/ett beteende att göra "bakom baren". Medan vi andra skulle granska och läsa av personen hur deras sinnesstämning var. Det var också kul! Men när det var min tur att skådespela kunde jag knappt hålla mig för skratt - känns sjukt när alla stirrar på en och försöker se vad man ska låtsas tänka. x) Men ja, det var kul med draman!


Efter lunch kom Hans och vi blandade mera drinkar. Shit, hur mycket som helst att lära sig ju. :/ Men det SKA gå!

Trodde inte jag skulle säga det men nu när jag sitter här - så längtar jag till skolan!


Och självklart är jag superpepp inför X JAPAN!! :D

Kommentarer
Namn: http://TUMADRE.blogg.se

Själva siffran 116 är länkad till mig, så alla som skriver LÄKARE 116 reggas till "min" insamling.

2008-09-09 @ 22:18:52
Din blogg/Hemsida: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test