Clothes all over the place!


Nähäpp. Nu har jag verkligen kläder på hela golvet (vilket betyder att jag inte har NÅNstanns att sätta fötterna, ni som varit här vet ju hur stor min golvyta är!) och full soffan! Har sorterat i ren tvätt, som den är sorterade i byxor, tröjor, t-shirts, toppar och tights. Tänkte ju sortera ner de i resväskan, har ingen garderob. :P
Sen har jag högar med smutsig tvätt - ljust, svart och färgat! Ringde Bertil och tänkte han kunde visa mig tvättstugan men han svarade inte. :S Så vad gör jag med mina högar? x) Men han ringer säkert upp när han ser telefonen - gjorde han sist! För jag vill inte knacka på.....

Hm, kanske ska hitta på någon mat. Tips? Och plugga! Ja, ja.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test