Tequila klockan nio på morgonen. Lockar inte direkt.

Hejsan!

Idag började vi dagen med provning på Tequila. Tack för den, Magnus! Fast jag luktade bara på dem, och det var illa nog. Vin har jag inget emot att prova. Har börjat gilla det mer och mer! Det är rätt intressant ju! Men visst, sen finns det alltid de som stinker kattpiss och smakar därefter. :P Och starkvinen var också ganska goda och roliga. Men Tequila! Och ren sprit över huvud taget är inget man direkt längtar efter att sitta och lukta på och hitta smaker. Haha, men det är intressant, som sagt. Och bra att kunna! Speciellt inom den här branchen.

Nu är jag hemma igen och har just käkat middag! Slängde ihop en snabb tortillas liknande grej med tunnbröd. I det hade jag kyckling, sallad, gurka, melon, paprika, creme fraiche, tomat och fetaost! Det var gott! Och snart ska jag ställa mig och laga mat igen. x) Men matlåda till imorrn då. Firre och potatis.

Kommentarer
Namn: mamma

Nu vet jag vem som ska få stå för kvällsmyset när hon kommer hem. Det lät gott det där!!!

2008-10-08 @ 08:01:42

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test