Plugget går bra!

För en gång skull har jag verkligen orkat ta tag i det där med plugg - på ritkigt! Även om jag gör massa andra saker samtidigt. ;) Blogg, bilddagbok, msn, dans, bob marley, kaffe etc..
Håller på och läser viner nu, renskriver mina anteckningar på datorn! Bokade biblioteksdator till imorrn så jag kan skriva ut sidorna och ta med mig pappren ÖVERALLT. Jag tänker inte misslyckas med detta prov! Aldrig!
Och nu är det riktigt kul att plugga också! Det är intressant, och ju mer man lär sig, ju roligare bli det ju. :)

Men nu börjar magen kurra, så det får bli Safari Yoghurt! ;D





Weii, jag och Muck ska åka färja! :D

Kommentarer
Namn: Memmie

antar att jag får leva på yogurth vecka 44? :(

2008-10-05 @ 20:23:24
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: Memmie

sv; (haha!)

ja, hoppas jag också! skulle vara kul om jag kunde åka torsdag efter skolan, eftersom då är jag där hela fredagen:D

men när ska jag åka hem isf? Söndag kväll eller Måndag? :D

2008-10-05 @ 20:32:52
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: Marita

Muck??

Färja?? Åland??? Kul!?!

2008-10-05 @ 21:05:14
Namn: Jennie

svar till Mammi:

Muck = Mikaela i Torsby.

Färja = Båt

Åland = Kanske

Kul = JA! :D



Dock pratar vi i klassen på att åka färja med ju, kan bli askul! :D

2008-10-05 @ 21:16:29
Din blogg/Hemsida: http://kakuseiheroism.blogg.se/
Namn: Mikaela

Muck? Trodde det namnet hade dött haha.. :P Men färja ja! Åland, kanske. ^^

2008-10-06 @ 18:54:51

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test