Matlagning a la Jennie.

Nu ni håller jag på att laga frukost/lunch/middag! :D Och jag slår på stort, vill jag lova. :)
Jag lagar nämligen fläskkotlett med potatis, gräddsås och en maffig sallad! Jag har till och med melon i salladen. :) Kotletten håller på och steker just nu och det luktar u n d e r b a r t ! Hade ingen grillkrydda hemma dock så fick krydda med tacokrydda. Men det går säkert det med. :)

Haha, det här är faktiskt min andra "riktiga" måltid jag lagar sen jag flyttade hit. x) Annars har jag bara köpt nått snabbt, slängt ihop en snabb sallad, matig macka eller kokat makaroner och bacon! Och efter 14 dagar med makaroner och bacon räknar man det inte som en riktig måltid längre. x)

Luktar gott! Men fattas bara att jag lycks sabba allting - suger ju på att laga mat!



Riktigt så läckert blir det kanske inte men.... x) [Bild från Icakuriren.]

Kommentarer
Namn: Marita

Smaklig måltid!

2008-10-04 @ 18:30:50

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test