Lilla julafton!


Idag har vi (läs: jag.) haft lilla julafton här i skrubben! Jag har öppnat paket! Som jag iofs köpt själv och enbart låg i en plastpåse. Men det var minst lika kul ändå!

Och vad låg det i paketet då? Jo, en kamera! :D Äntligen skaffat en ny nu (sorry, pappa. Men jag är impulsiv ibland.) Sprang in på Expert och fixade en!

This one it is. Den är lite mer "rödrosa" i verkligenheten, och inte så lila. iik! Så fort batteriet laddat ska jag fota lite! :D Köpte dock inget minneskort idag, så kan knappt ta tio bilder. Men imorrn natt så kommer ju CSN-bidraget! Då kan jag leta minneskort.



Kommentarer
Namn: Memmie

SNYGG!:o

2008-10-22 @ 18:42:10
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: Micka

Den är så snygg är lite aviss faktist!!! :P

2008-10-22 @ 20:32:53

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test