Godmorgon lördag!


God morgon!
Idag kravlade jag mig ur sängen lite tidigare än igår. Men det tar emot när man vet att man har en hel dags plugg framför sig! Men det måste göras, och det är skönt när det är över.
Idag slog jag mitt personliga rekord i matlagning! Ni som känner mig vet att jag är värdelös på att laga mat. Jag tycker det är kul och intressant med mat osv, men jag suger helt ärligt på att laga mat. MEN! Jag fick en litet fnatt imorse och lagade mig en omelett! :D Mjaa, kanske inte världens svåraste, haha. Men när det gäller mig är det svårt. Jag klarade till och med av att vända på ägget utan att det gick sönder helt och hållet! Hade i lite ost och skinka som fyllning - tyckte det passade bra som frukostomelett. :) Enda dåliga var att de få sekunderna jag höll i mjökpaketet tappade jag det två gånger. :/ Så får bli en dusch nu efter frukost, så jag inte luktar sur mjölk!

Skåda mästerverket. :)



Det är en hel enhet och inte en sörja som det blev sist jag försökte steka pannkakor.


Kommentarer
Namn: mamma

Gott ser det ut! Och mina omeletter blir en sörja, så där slår du mej. Fast det är ju inte så svårt förstås!

2008-10-25 @ 13:51:21

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test