Filmkväll!


Visst ja, det är onsdag idag. De har mittwoch på gamla teatern här, som ligger precis bredvid mitt hus jag bor i. Skulle gå ut och köpa dricka och ded var asmycket folk ute och hög musik! Kopplade inte direkt vad det handlade om, men sen fattade jag. GAH. varför skaffade jag inte biljett så jag kunde gå dit? Bra mycket roligare än att sitta här? Well well, det kommer väl fler chanser. Det verkar ju som om jag blir kvar här ett tag så..

.. nej, nu blir det film! Innan plugg... imorrn ska vi väl prova ett tiotal vin till skulle jag tro. xP

Kommentarer
Namn: josefin

jag vill också gå på vinprovning eller vad du ska göra :D

2008-10-01 @ 21:32:16
Din blogg/Hemsida: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test