Ferronol.


Idag gick jag förbi apoteket en säng, vilken ruinerade mig en aning. x)




Jag köpte Ferronol, järntillskott! Tror jag har järnbrist faktiskt. Är så himla trött och hängig jämt. Vet att jag inte direkt prioriterat sömnen det sista kanske, men de nätterna jag sovit riktigt har jag ändå gått i en dvala dagen efter. Och idag somnade jag på lektionen. Lagom kul för Jan Rosborn som föreläste och skulle lära oss om vinerna, när hans elever somnar. :( Dessutom är mensen sen som fan. :P
Och när jag tänker efter har jag nog inte ätit nånting riktigt järnrikt sen jag flyttade hit. Det har blivit mycket slarv med maten så. Har ätit blodpudding, like once! Inte bra.
Känns ju dumt att behöva köpa tillskott och inte bara tänka på maten, men om man kör dubbelt upp nu då! Börjar med tillskotten nu och sen verkligen tänker på att leta järn i kosten så kommer det bli bra igen! :)

Kommentarer
Namn: mamma

Inte slarva med mat och sömn. Ajja bajja. Tips: Leverpastej är gott och nyttigt!!

2008-10-17 @ 17:30:25
Namn: elin

Hej! : )

JUST NU GÖR JAG BLOGGDESIGNER FÖR BARA 35:- (FÖRR 45:-)

SKICKA EN KOMMENTAR OM DU ÄR INTRESSERAD!



KRAM

/ELIN ^^,



OBS!

ERBJUDANDET GÄLLER TILL DEN 30/10.

2008-10-17 @ 17:31:43
Din blogg/Hemsida: http://eliwwn.blogg.se/
Namn: Anonym

Hej! vill du få gratiskläder klicka på länken och bli medlem. Samla ihop tillräckligt med poäng och få det i pressentkort!

Jag har redan samlat ihop 500 poäng och fått plocka ut valfritt pressentkort.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20633

2008-10-17 @ 17:53:06

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test