Fel tidsuppfattning.


Satt just och funderade på om jag skulle sminka mig kanske... sitter fortfarande i pyamas, frukostskålen står kvar på bordet osv. Tänkte hinna fixa lite grejer innan jag måste gå om jag ska hinna till Micka och se på Desperate Housewives. Men så insåg jag helt plötsligt att det inte är morgon längre! Var så intsällde på att klockan strax skulle bli tolv... men hon är fan tjugo i tre!!
Ja, där ser ni min koll på dagarna och tiden. Men det blir så när man sitter inne tre dagar i sträck...

Kommentarer
Namn: Memmie

brakefast är frukost på engelska btw.

men man säger brake-fasst, typ därför jag stavas som jag säger, SUG PÅ DEN DU! :D

2008-10-12 @ 18:52:45
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test