Ska lägga mig tidigt idag!


Nu tänkte jag faktiskt stänga av TV och dator för idag. Och snart gå och lägga mig! Tidigt, I know. Men jag behöver sova! Har inte sovit riktigt på jagvetintehurlänge. Har planerat att lägga mig i tid flera dagar nu men har alltid varit ute på vift och inte kommit hem förrns mitt i natten så.. och sen har jag haft flytten i huvudet hela tiden. Men nu tänkte jag koppla bort från det, och lägga mig tidigt och läsa! Imorrn är jag ledig också så blir en liten sovmorgon! Vet dock inte när Tomas skulle hjälpa mig köra grejer men troligen inte direkt på morgonen. :P

Det var ett jäkla tjat om mina sovvanor. :S


Btw, Richard om du läser detta! Jag ska fixa önskelista! x) Ska försöka hinna med det imorgon!


God natt. (:

Kommentarer
Namn: Anonym

lycka till

2008-11-20 @ 22:06:36

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test