Trisslott.

Idag ska jag köpa en trisslott.
Och jag ska tamejfan vinna på den också!

Kommentarer
Namn: victoria

japp han är äldst, och förståndigast kanske? ;D HAHA.. alltså, seriöst. jag blev jättechockad när jag fick höra hur gamal takuya var, alltså.. han hade lätt kunnat bli min pojkvän alltså XD, cpsnygg ju! HAHA



ja, verkligen, kan lätt håla med dig. och jag ser verkligen fram emot att gå påden första japanska konserten (vilken det nu blir) .. åh, du tkr o dir en grey? själv tkr jag dem är överskattade :P men det är jag!



AHHH, seriöst, JAG KOMMER DÖ OM DET ÄR LM.C! OCH SERIÖST, JAG HAR DET MED PÅ KÄNN!? (dö av lycka alltså) och JO, jag hoppas dt inte dröjer LÄNGE!? AHHH!!

2008-05-23 @ 21:04:47
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test