The place to be?...

Gissa var jag är? RÄTT.

Biblioteket. Ingen överrasskning (helt plötlsigt försvann min förmåga att stava.....?). Varför sitter jag här då? GAH. Åkte med mamma ner hit strax innan nio. Ska fixa lite grejer idag - som omöjligt kan fixas hemma från sängen. ;/
Måste ta ett nytt 'passfoto', eller foto till ID-kortet! Har haft mitt ID-kort sen i åttan, och det går ut nu i början på juni. Så måste skaffa nytt. Sen så börjar jag skämmas över att visa upp det. x) Eller har gjort det rätt länge. MOHAHA.
Ska kolla efter jacka, skor, hårspray, byxor etc... men det är mest tröstshopping. Pengarna börjar ta slut, så jag blir deprimerad och shoppar mer. Make sence, right?


Tänkte ringa och höra om Miyavi-biljetten idag också! Och kollar man blocket ligger de på 900 spänn och upp. Och då ska det satan vara värt det! Men det är Miyavi? Det måste vara värt det.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test