Söndag!

Hellu! Är ni vakna?
I am. Igår var det kul! Roligare än förväntat faktiskt, eftersom jag egentligen hellre stannat här, men tror inte det skulle blivit roligare faktiskt. x) Nej, jag hade grymt kul! Jag och Emelie satt hemma sminkade oss och smuttade på varsin cider, lyssnade på musik, sjöng med och dansade till Gackt och åt chips. KUL! Tog foton på våra bling bling med. Det var egentligen Emelie avslutningspresent, men jag visste att hon skulle gilla det så orkade inte hålla mig! ;D HAHA. Men ah, det var bra. :)
Sen åkte vi in till t-by och hämtade brorsan och Theréz. Och åkte till Sunne. Gick runt lite där utanför först innan vi skulle in. Var hur mycket folk som helst! Dretlång kö och folk överallt, typ. x) Gôtt.
Inne där så typ visade jag Emelie runt, fotograferade den berömda (yeah, right) Lasse Stefanz-bussen och så. Emelie försökte smita in på verkstan med det var inte så lyckat. x)
Sen kom resten av vårat people ut och vi gick till den andra serveringen! HAHA. Trodde jag skulle få kramp för man skrattade så. x) Tog några extremt fula kort, haha, garvar bara man tänker på dem!
Åkte med P.O hem och hade allsång i bilen! Trångt var det, men det gick. :)

Hemma pratade jag och Emelie massa blaj och åt chips! ♥ Somnade efter 4 någon gång.
Och idag är jag pigg! Konstigt nog. Och kan inte påstå att dagen efter / söndagsångesten är ... mja, lika illa om den brukar...?

Än.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test