Sjunde juni gäller det!

OoOops. Fick brev på posten idag från Nyköping! KY musik och event.
Jag skickade ju in en ansökan till den utbildningen för ett tag sen! Och sedan fick jag brev på posten att mina betyg duger för att jag ska få komma på intervju! :D Och nu blev jag all of a sudden supernervous. I brevet stog det att jag ska dit den sjunde juni!
Under den dagen ska man jobba med ett grupparbete tillsammans med andra, och genomföra. Ska bli kul! Jag som brukar vara rätt blyg, men det fixar sig nog! Gäller att ta för sig bara så att man märks och visar sig vara engagerad och intresserad. Men HAH, inte tänker jag vara någon know-it-all dryg typ. För sån är jag inte.
Anyway, man ska också förberede ett ca fem minuter långt tal om sig själv! Yaiyks! o.O Jag som ääälskar att tala om mig själv. x)
Yes, this is why i'm nervous! Men det ska nog fixa sig! Måste öva in ett litet speach bara, men inte släpa dit massa A4-papper med text. x) Jag pratar bättre utan fusklapp, har man ett papper i näven så stirrar man sig bara blind på det, och läser rakt av. Not good.

Nej, men det här kommer bli kul! :D
Nyköping 6-8 juni. Joinar du?

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test