Pussel.

Jag funderar på om jag ska ta mig tid och försöka lägga lite pussel? Har mitt stora på James Dean som jag fick i julklapp för två år sen. Är fortfarande inte klar med det. Finner ingen ro att lägga pussel, och sen suger jag på det. Så det har blivit liggnas. Är inte så mycket kvar av det faktiskt. Mest bruna pusselbitar som ser precis likadana ut, så det är inte så lätt. Men skulle behöva få bort det från golvet någon gång. Och upp med det på väggen sen. Ja.



Ikväll blir det nog Bodyguard på TV'n. Såg att det börjar klockan nio, och jag har inte sett den så det kan bli kul? Om inte pappa leker ledare vid TV'n igen då. Gillar han det inte byter han kanal. Även om du kollar på det. GAH.
Och så blir det nog chipsresterna som blev kvar från helgen. Om man får vill säga.... Hahha, låter som det är väldigt hårt styre här hemma... Är det det? Nej.



Bjuder på den. OBS! Missa inte oboyfläcken på linnet. Snyggt, aiight? Det var dagens frukost.


Kommentarer
Namn: victoria

what!? du har rört vid dem OXÅ? OKEJ, FUSK, FUSK och ja, FUSK! fast okej.. d tär ju ändock inte mitt av favoritband.. hade vart andra bullar om du hade vidrört maya&aiji eller killarn från kannivalism.. då hade jag dött av avundsjuka SVAR; JA! HAHA! XD



haha, ja. man kan ju bara hoppas att man gör det. jag vill göra det. får se om jag kommer in pen sådan sak. det är ju 20årsgräns å sprit i japan >< och de fleta ställena med karaoke har ju spritillstånd. buhu, jag fyller inte 20 förren om en månad, BUHU! dålig tajming, JA.



åh, vilken tur.. och JA, inte förren december! lagom til jul & nyår! miiihii

2008-05-18 @ 22:15:04
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test