Jobb imorgon!

Mmpfft... imorrn ska jag jobba. Som det känns nu så vill jag inte. x) Vill sova! Men antar när klockan ringer imorrn så är jag glad över det ändå! Min dag går ut på nånting, jag träffar folk och är social, plånboken blir glad i juni, jag har bra jobbarkompisar/chef och ah, typ. Det händer nått helt enkelt. :)

Så ska väl lägga mig snaaaaaaaart. Typ. Kolla klart tv'n först? Sanningens ögonblick. Egentligen är det ett skitprogram! Dryga frågor (för det mesta), och utsätter folk för hemska situationer! Visst, de som sitter i stolen får väl skylla sig själva, men de stackarna som sitter bredvid. Vissa av de får stå ut med massor! Som hon tjejen förut, hennes kille satt i 'stolen'. Och har hon inte dumpat honom efter det, vet jag inte vad. x) BLÄH.

Nej, sova var det, ja. Snart.


Oyasumi nasai!

Kommentarer
Namn: Anonym

svr: jomen precis, bara dumpa i nåt dike nånstanns

2008-05-04 @ 22:05:24
Din blogg/Hemsida: http://puuccii.blogg.se/
Namn: victoria

hihi, det var så lite. jag blev helt exalterad när jag läste det, så! men såg oxå att the japan expo SKA hållas på samma ställe, så det blir förmodligen så att de kommr spela under festivalen.. men, ja. om man måste ha biljett till konventet eller inte, återstår att se.



ja, jag ska förmodligen det. jag fick massor av inspiration av min syster och en jobbkollega som jälv befinner sig själv i thailand, så då tänkte jag, om hon klarar det så gör väl jag det.. dessutom beöver jag besöka tokyo innan flytt nästa år ;D



åhh, jaha. okeej, där ser man! då gissar jag att ni ska gå se miyavi i sthlm oxå, va? ^^

2008-05-04 @ 22:22:36
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test