I brist på fantasi.

1. Jag har insett att min senaste kyss: var ett äckligt fyllehångel.

2. Jag lyssnar på: alldeles för hög musik.

3. Jag pratar : hur mycket som helst, eller säger ingenting alls.

4. Jag älskar/tycker omChoklad! I alla former. Försöker dock undvika.

5. Min bästa vän(ner) är: de jag kännt längst.

6. Min första riktiga kyss: var inget speciellt.

8. Jag avskyr när folk frågar: "Vad ska du göra sen då?' och syftar på min framtid. Som student får man stå ut med det oändligt många gånger.

9. Kärlek är: fint.

11. Någonstans, tänker någon på: mig, hoppas jag? xP

12. Jag kommer alltid att: vara en lite fangirl. x)

13. Jag är hemligt förälskad i: Pete Doherty. Fast det är nog inte så hemligt?

14. Sist jag grät var: i lördags.

15. Min mobiltelefon ärfrån stenåldern, och joysticken går inte att styra.

16. När jag vaknar på morgonen: vill jag bara ligga kvar och sova.

17. Innan jag går och lägger mig: kollar jag alltid under sängen. Japanska skräckfilmer, you know. Vet aldrig vad som finns där under.

18. Just nu tänker jag på: hur världen egentligen ser ut och funkar. Stackars.

19. Bebisar äringet jag vill ha just nu, men i framtiden.

20. Idag har jagI princip bara suttit här. Gick upp för en halvtimma sen.

21. I kväll ska jag: gå på långpromenad om det inte regnar.

22. I morgon kommer jag: vara ledig!

23. Jag vill verkligen: bort från Torsby just nu.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test