Guten tag!

Hejsan!
Hemma igen och hur trött som helst! Min energi är helt väck?
Har jobbat idag, affären har egentligen öppet till fem idag, vårmarknad, men jag fick sluta två som vanligt. :) Så gick runt och kollade på lite folk efter jobbet. Mamma och Emelie kom sen. Vi kastade boll på burkar och jag fick ner alla utan en! Störande. ;) Vann nån slajmgrej. x)
Sen köpte jag och Emelie .....(trumvirvel) en heliumballong! Som alltid- ;) Extra stor till och med! HULKEN! Och jaaaaaaaa, ni vet nog vad vi ska ha den till. :) Pipa lite. x)




Aah, förresten! Igår var Emelies kompis här ju! Och hon hade med sig tre Death Note böcker till! :D 3-5! Blir lugn kväll idag. :) Måste veta hur det går med Light och L! Fattar inte hur han inte avslöjar sig. o.O

Kommentarer
Namn: victoria

åhh, jaha. okej. så det var inget, nytt sådär? : tyckte jag kände igen lite av det dock, men ja. det är så sorgligt ändå.. och nu önskar jag att jag vore i japan och påå ajimoto stadium (eller hur man stavade den där stadion;) ..

jo, han var väl det. jag vet inte. han verkade så.. full av liv liksom, och så hjälpsam. så, jag vet inte :
suck. sorgligt är det iallafall. och konstigt.

åh, jaha, okeej. coolsyrra du har. min är helt tvärtemot mig, kan man lugt säga ;D i musiksmak iallafall ^^

och JO,d et är störit att det inte kommer upp med något nytt :S det är ju liksom snart bara två månader kvar!?

2008-05-03 @ 21:02:41
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test