Glass och köttbullar.

HALLÅ.
Nu är min mage helt fullknökad av glass och köttbullar! Världens godaste kompination, ni borde pröva!

Eller inte. Jag åt köttbullar först såklart! Och sen glass. Men de ligger i magen tillsammans nu. :)

Idag har jag sprungit runt i 'city'. Jag och Theréz gick ner dit och köpte kaffe och satt på uteservering och glodde på folk. Åh, vad älskar att göra det! Bara sitta på en bänk, kolla på människor som går förbi och skvallra som fan. :) Vet inte när jag pratade så mycket med en tjejkompis senast. Det blir inte att man hinner (?) träffa dem, mer än på helgen. Och då blir det oftast fest och massa annat. ;)
Men det var roligt idag. Hoppas Theréz också tyckte det. Jag är så trött på att gå hemma nu, eftersom det inte är så mycket jobb nu. :/ Så är så himla kul att träffa lite folk. Well, låter som om jag aldrig ser människor. Men det gör jag! Men älskar bara att vara runt folk så ofta som möjligt. J a g v i l l h a k u l .
Hm, känns som om det här inlägget inte leder till någonting så lika bra jag slutar.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test