Memories.

Woaah. Nyss varit ute och gått! Skönt. Hann inte med det under dagen. Eller orkade inte, för varmt. Men lyckades masa mig iväg nu.
Jag gick den vanliga rundan. Och kom på att det var faktiskt där som jag hörde om hide första gången! Eller iallafall första gången som jag minns det var. Går man grusvägen här, förbi såga, uppför backen, förbi osthuset (som förr kallades simshuset xP) och vidare förbi Peterskogen (!) så kommer man dit. Till hide-platsen. Och det var sommar om jag minns rätt? Det var iallafall sol, och vatten i diket. Och stora hål i vägen. Kan varit vår/sommar/höst iofs.
Det var jag och Emelie som gick och hon började prata om X JAPAN, eller speciellt hide då. Om visual key och sånt. Så undrade jag vem om dem som var hide, och hon berättade om honom, om hans död det mesta. Det jag minns mest iallafall. Och jag minns att jag tyckte det var hemskt! Seriöst, jag minns vart jag kollade när hon berättade om handduken och handtaget. Creepy. Usch.
Och ni kan inte gissa vad jag gjorde när jag kom hem? Research, youtube och limewire. Gråta.
Och nu är jag här. Stuck in this beautiful creations of the beautiful pink spider.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test