More hide-talk.

Hm inte kul att vakna upp en söndagsmorgon och upptäcka miljarder med disk på diskbänken! Och sen minnas att det är min tur att diska. BLÄH. Men nu är den avklarad iallafall! Nästan ..... besticken ligger i blöt, orkade inte med dem på en gång. Var tvungen äta frukost och uppdatera mig lite på nätet. x) Nörd? Ja.



Självklart ligger MySpace först på listan av 'logga in'-sidor! Vet ni vad jag ser? MusicJapan(+)plus har uppdaterat om hide memorial days! Finns masas att läsa så sitter och plöjer igenom sidorna nu! Kolla här --> MusicJAPAN+ (kolla 'special features'....)
Sidan verkar uppdateras pretty often så, sitter man som jag på andra sidan jordklotet och missar allt kul, så kan man hänga med lite här om vad som hänt/händer. :)



Tycker det är underbart hur mycket de hedrar och ärar honom! Sjukt kul och gulligt att folk är så intresserade och deltagande. :)
hide ♥



Jag drömde för den delen inatt att jag loggade in på MySpace och X JAPAN uppdaterats deras turnéschema! Och att de skulle till Stockholm! :D Men när jag kollade det nu var det inte alls så ..... pilutta också.


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test